آ
-
آموزش
ارزیابی اثربخشی دورههای ضمن خدمت در بهبود عملکرد نیروی انسانی: مطالعه موردی یک بانک دولتی [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 57-69]
-
آموزش تفکر انتقادی
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر انعطاف پذیری شناختی، سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 98-110]
-
آموزش دانشگاهی
شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]
-
آموزش عالی
برنامه درسی ارتباطساز بستری نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]
-
آموزش عالی
شناسایی شاخصهای مرجعیت آفرین رشتههای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]
-
آموزش معکوس
اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]
ا
-
اثربخشی
ارزیابی اثربخشی دورههای ضمن خدمت در بهبود عملکرد نیروی انسانی: مطالعه موردی یک بانک دولتی [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 57-69]
-
احساس تعلق به مدرسه
اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]
-
اخلاق مدنی
رابطه صفات شخصیتی هگزاکو با عدم تعهد به اخلاق مدنی: بررسی نقش میانجیگرانه عاملیت انسانی در دانشجویان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 62-77]
-
ارتقا آگاهی و مهارت
ارتقاء سرمایه روانشناختی دانشآموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]
-
ارزشیابی
ارزیابی اثربخشی دورههای ضمن خدمت در بهبود عملکرد نیروی انسانی: مطالعه موردی یک بانک دولتی [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 57-69]
-
ارزشیابی عملکرد
تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]
-
ارزیابی
بررسی انتقادی نظام ملی نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران: ارائه پیشنهادات سیاستی مطلوب [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 94-108]
-
ارزیابی تکوینی
ارزیابی تکوینی کلاسهای مجازی دانشگاهها در زمان همهگیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]
-
استان کردستان
رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیسته نومعلّمان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 70-86]
-
استرس ناشی از انتظارات تحصیلی
نقش واسطهای اضطراب مدرسه در رابطه کمالگرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]
-
استقلال شغلی
تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]
-
اشتیاق شغلی
تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]
-
اضطراب مدرسه
نقش واسطهای اضطراب مدرسه در رابطه کمالگرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]
-
اعتبارسنجی
بررسی انتقادی نظام ملی نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران: ارائه پیشنهادات سیاستی مطلوب [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 94-108]
-
اعتباریابی
طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی پایه با رویکرد جامعهشناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]
-
اعتماد سازمانی
تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]
-
الگوهای ارتباطی
ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکههای اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
تبیین سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده و حمایت تحصیلی: نقش میانجی یادگیری خودراهبر [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 102-118]
-
انعطافپذیری شناختی
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر انعطاف پذیری شناختی، سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 98-110]
-
انقلاب صنعتی چهارم
شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]
-
انگیزش شغلی
نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]
-
اهمالکاری تحصیلی
اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]
ب
-
برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت-انگیزشیِ
اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]
-
برنامه درسی
برنامه درسی ارتباطساز بستری نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]
-
برنامه درسی ارتباطساز
برنامه درسی ارتباطساز بستری نو در اقلیم آموزش عالی؛ اهداف و راهبردها [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 5-17]
-
برنامه درسی پنهان
بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]
-
برنامه درسی متراکم
شناسایی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]
-
بلوغ شناختی
اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]
پ
-
پژوهش آمیخته
ارائه الگوی مدیریت استراتژیک آموزش مجازی مبتنی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 50-63]
-
پیشران
شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]
-
پیشرفت تحصیلی دانشجویان
ارائه الگوی مدیریت استراتژیک آموزش مجازی مبتنی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 50-63]
ت
-
تابآوری تحصیلی
مدلیابی معادلات ساختاری تابآوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانهای با نقش میانجی تنظیم هیجانهای تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]
-
تجارب زیسته
ارتقاء سرمایه روانشناختی دانشآموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]
-
تحلیل ساختاری
شناسایی و تحلیل ساختاری پیشران های مؤثر بر آینده نظام آموزش دانشگاهی در فضای انقلاب صنعتی چهارم [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 5-21]
-
تحلیل محتوا
میزان توجه به سرمایههای فرهنگی در کتابهای درسی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 83-97]
-
تحلیل مضمون
شناسایی شاخصهای مرجعیت آفرین رشتههای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]
-
تراکم برنامه درسی
شناسایی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]
-
تصمیمگیری هوشمند
نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]
-
تعهد سازمانی
تحلیل اثر فلاتزدگی شغلی بر تعهد سازمانی با میانجیگری سکوت سازمانی معلمان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 78-93]
-
تعهد سازمانی
بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]
-
تعهد سازمانی
نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]
-
تفکر نوآورانه
مدلیابی معادلات ساختاری تابآوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانهای با نقش میانجی تنظیم هیجانهای تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]
-
تمایزیافتگی
ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکههای اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]
-
تنظیم هیجانهای تحصیلی
مدلیابی معادلات ساختاری تابآوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانهای با نقش میانجی تنظیم هیجانهای تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]
-
توانمندسازی
تبیین نقش واسطهای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]
-
توانمندسازی یادگیری
ارتقاء سرمایه روانشناختی دانشآموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]
-
توسعه منابع انسانی
ارزیابی اثربخشی دورههای ضمن خدمت در بهبود عملکرد نیروی انسانی: مطالعه موردی یک بانک دولتی [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 57-69]
-
تیم پذیری
نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]
ج
-
جامعه کارآفرینانه
طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی پایه با رویکرد جامعهشناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]
چ
-
چالشها
رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیسته نومعلّمان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 70-86]
ح
-
حمایت تحصیلی
تبیین سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده و حمایت تحصیلی: نقش میانجی یادگیری خودراهبر [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 102-118]
خ
-
خلاقیت
اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]
-
خودپنداره تحصیلی
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر انعطاف پذیری شناختی، سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 98-110]
-
خودپنداره تحصیلی
نقش واسطهای اضطراب مدرسه در رابطه کمالگرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]
-
خود-کنترلی
نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]
د
-
دانشآموزان
واکاوی ویژگی اجتماعی دانشآموزان ابتدایی از منظر معلمان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 34-49]
-
دانشگاه تهران
ارائه الگوی مدیریت استراتژیک آموزش مجازی مبتنی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 50-63]
-
درگیری ذهنی
اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]
-
دوره ابتدایی
واکاوی ویژگی اجتماعی دانشآموزان ابتدایی از منظر معلمان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 34-49]
-
دوره ابتدایی
میزان توجه به سرمایههای فرهنگی در کتابهای درسی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 83-97]
-
دوره ابتدایی
شناسایی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]
ر
-
راهکارها
رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیسته نومعلّمان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 70-86]
-
رتبهبندی
بررسی انتقادی نظام ملی نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران: ارائه پیشنهادات سیاستی مطلوب [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 94-108]
-
رفتارهای فرانقشی
تبیین نقش واسطهای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]
-
رهبری دیجیتال
نقش رهبری دیجیتال در تصمیم گیری هوشمند با میانجی گری تیم پذیری [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 18-32]
-
رهبری سطح پنج
تبیین نقش واسطهای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]
-
رویکرد آمیخته
ارزیابی تکوینی کلاسهای مجازی دانشگاهها در زمان همهگیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]
س
-
سایش اجتماعی
بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]
-
سرزندگی تحصیلی
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر انعطاف پذیری شناختی، سرزندگی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان دختر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 98-110]
-
سرزندگی تحصیلی
تبیین سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده و حمایت تحصیلی: نقش میانجی یادگیری خودراهبر [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 102-118]
-
سرمایه روانشناختی
ارتقاء سرمایه روانشناختی دانشآموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]
-
سرمایه فرهنگی
میزان توجه به سرمایههای فرهنگی در کتابهای درسی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 83-97]
-
سکوت سازمانی
تحلیل اثر فلاتزدگی شغلی بر تعهد سازمانی با میانجیگری سکوت سازمانی معلمان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 78-93]
-
سواد رسانهای
مدلیابی معادلات ساختاری تابآوری تحصیلی از طریق تفکر نوآورانه و سواد رسانهای با نقش میانجی تنظیم هیجانهای تحصیلی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 5-18]
ش
-
شاخصهای مرجع
شناسایی شاخصهای مرجعیت آفرین رشتههای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]
-
شبکههای اجتماعی
ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکههای اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]
ص
-
صفات شخصیتی
رابطه صفات شخصیتی هگزاکو با عدم تعهد به اخلاق مدنی: بررسی نقش میانجیگرانه عاملیت انسانی در دانشجویان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 62-77]
-
صفتهای شخصیتی
نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]
ع
-
عاملیت انسانی
رابطه صفات شخصیتی هگزاکو با عدم تعهد به اخلاق مدنی: بررسی نقش میانجیگرانه عاملیت انسانی در دانشجویان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 62-77]
ف
-
فلاتزدگی شغلی
تحلیل اثر فلاتزدگی شغلی بر تعهد سازمانی با میانجیگری سکوت سازمانی معلمان [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 78-93]
ق
-
قلدری
اثربخشی برنامه تلفیقی تغییر ذهنیت- انگیزشی بر احساس تعلق به مدرسه و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دختر قلدر [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 5-18]
ک
-
کتابهای درسی
میزان توجه به سرمایههای فرهنگی در کتابهای درسی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 83-97]
-
کلاسهای درس مجازی
ارزیابی تکوینی کلاسهای مجازی دانشگاهها در زمان همهگیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]
-
کمال گرایی تحصیلی
نقش واسطهای اضطراب مدرسه در رابطه کمالگرایی تحصیلی و خودپنداره تحصیلی با استرس انتظارات تحصیلی در دانشآموزان [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 86-101]
گ
-
گرایش به تفکر انتقادی
اثربخشی روش آموزش معکوس بر گرایش به تفکر انتقادی دانشآموزان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 22-32]
ل
-
لدت تحصیلی
تحلیل رابطه لذت تحصیلی و اشتیاق شغلی با استقلال شغلی و اعتماد سازمانی با میانجیگری ارزشیابی عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 33-48]
م
-
مدارس ابتدایی
نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]
-
مدل
طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی پایه با رویکرد جامعهشناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]
-
مدل ROI
ارزیابی اثربخشی دورههای ضمن خدمت در بهبود عملکرد نیروی انسانی: مطالعه موردی یک بانک دولتی [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 57-69]
-
مدیران
نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]
-
مدیران مدارس
بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]
-
مدیریت استراتژیک آموزش مجازی
ارائه الگوی مدیریت استراتژیک آموزش مجازی مبتنی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشگاه تهران) [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 50-63]
-
مرجعیت علمی
شناسایی شاخصهای مرجعیت آفرین رشتههای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]
-
مرور نظاممند
شناسایی ابعاد و ویژگیهای برنامه درسی متراکم در دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 34-48]
-
مشارکت
ارتقاء سرمایه روانشناختی دانشآموزان از طریق توانمندسازی یادگیری (تجارب زیسته مدیران مدارس) [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 33-45]
-
معلمان
واکاوی ویژگی اجتماعی دانشآموزان ابتدایی از منظر معلمان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 34-49]
-
معلمان
نقش میانجیگری خود-کنترلی در رابطه با صفتهای شخصیتی، تعهد سازمانی و انگیزش شغلی [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 64-82]
-
معلمان
تبیین نقش واسطهای توانمندسازی معلمان در رابطه بین رهبری سطح پنج با تمایل به انجام رفتارهای فرانقشی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 19-33]
-
مهارتهای اجتماعی
بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]
ن
-
نرمافزار MAXQDA
شناسایی شاخصهای مرجعیت آفرین رشتههای علوم انسانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 66-85]
-
نظارت
بررسی انتقادی نظام ملی نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران: ارائه پیشنهادات سیاستی مطلوب [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 94-108]
-
نظام آموزش عالی
بررسی انتقادی نظام ملی نظارت و ارزیابی در آموزش عالی ایران: ارائه پیشنهادات سیاستی مطلوب [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 94-108]
-
نظام آموزشی پایه
طراحی و اعتباریابی مدل ایجاد جامعه کارآفرینانه در نظام آموزشی پایه با رویکرد جامعهشناسانه [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 49-65]
-
نظریه زمینهای
بازنمایی فرایند شکل گیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی با محوریت برنامه درسی پنهان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 19-33]
-
نوجوانان
ارایه مدل رگرسیونی وابستگی به شبکههای اجتماعی بر اساس تمایز یافتگی و الگوهای ارتباطی در نوجوانان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 46-56]
-
نومعلّمان
رویکردی پدیدارشناسانه به تجربه زیسته نومعلّمان [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 70-86]
و
-
وفاداری سازمانی
بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین وفاداری سازمانی و سایش اجتماعی مدیران مدارس [دوره 17، شماره 61، 1402، صفحه 87-104]
-
ویژگی اجتماعی
واکاوی ویژگی اجتماعی دانشآموزان ابتدایی از منظر معلمان [دوره 17، شماره 62، 1402، صفحه 34-49]
ه
-
همهگیری کرونا
ارزیابی تکوینی کلاسهای مجازی دانشگاهها در زمان همهگیری کرونا با تحلیل اهمیت-عملکرد [دوره 17، شماره 60، 1402، صفحه 49-61]
ی
-
یادگیری خود راهبر
تبیین سرزندگی تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده و حمایت تحصیلی: نقش میانجی یادگیری خودراهبر [دوره 17، شماره 63، 1402، صفحه 102-118]